اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

نمایندگی ضد زنگ در تهران و سایر شهرستان ها توسط شرکت بازرگانی رادین با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا عرضه میگردد.

ضد زنگ جلوگیری یا تأخیر در زنگ زدگی اجسام آهنی و فولادی یا محافظت دائمی در برابر خوردگی است. به‌طور معمول، حفاظت از طریق فرایند تکمیل سطح به دست می‌آید.

فروش ضد زنگ در تهران

یکی از معضلات اصلی وسایل و سازه­های آهنی، مسئله خوردگی آن هاست. آهن در تماس با آب، اکسیژن، اسیدها و اکسنده­های قوی، اکسیده شده و یا به اصطلاح زنگ می­زند؛ در نتیجه به تدریج پوسیده شده و فرو می­ریزد. برای جلوگیری از این مشکل و کاهش روند پیش­روی آن، راه­های متعددی وجود دارد.
گالوانیزه­ کردن، آبکاری و حفاظت کاتدی از جمله این راه­کارها هستند. اما در سالهای اخیر، روش ساده­تر و کارآمدتری نیز برای جلوگیری از زنگ زدن فلزات مورد استفاده قرار گرفته
و آن، استفاده از ماده ضد زنگ می­باشد. فروش عمده ضد زنگ در بازار

فروش عمده ضد زنگ در بازار

امروزه تنوع زیادی در انواع ضد زنگ وجود داشته این مواد در درجات کیفی مختلف تولید می­شوند. البته باید به تفاوت رنگ و ضد زنگ نیزتوجه داشته باشید؛ چرا که در اغلب موارد پس از پوشاندن سطح با ضد زنگ، از رنگ متناسب با آن نیز به عنوان پوشش نهایی سطوح استفاده می­شود.
یک ضد زنگ خوب بایستی از خاصیت ضدخوردگی بالایی برخوردار بوده، قدرت پوشانندگی و زمان خشک شدن آن نیز مناسب باشند.

انواع ضد زنگ

  • ضد زنگ صنعتی

    جنس ضد زنگ صنعتی از رزین آلکید و پیگمنت­های ضدخوردگی بوده و محصولی بسیار کارآمد می­باشد. این محصول را می­توان برای اهداف صنعتی در مقیاس کوچک اعم از سطوح داخلی و خارجی پانل فلزی، چوبی و حتی گچی مورد استفاده قرار داد.

  • ضد زنگ اپوکسی

    این  محصول  برای محافظت سطوح آهنی و فولادی که بایستی با پوشش­های اپوکسی یا DUROFLOOR پوشیده شوند، به کار می­رود

  • ضد زنگ آبی

    ضد زنگ آبی نیز محصولی با کیفیت است که بر مبنای مواد آلکیدی تهیه می­شود. این ماده چسبندگی بالایی به اغلب سطوح اعم از فلزی، چوبی، حصیری، شیشه، بتون و … داشته و آن را می­توان در بخش­های داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد.
    ضد زنگ آبی، ترکیبی با دوام و ماندگاری بالا بوده که سرعت خشک شدن آن، ۱۵ برابر بیشتر از رنگ­های معمولی است. این محصول بوی آزار دهنده کمی داشته، فاقد جیوه است و در مقابل لایه­ برداری و ترک خوردن، مقاوم است.

  • ضد زنگ آهن

    ضد زنگ آبی نیز محصولی با کیفیت است که بر مبنای مواد آلکیدی تهیه می­شود. این ماده چسبندگی بالایی به اغلب سطوح اعم از فلزی، چوبی، حصیری، شیشه، بتون و … داشته و آن را می­توان در بخش­های داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد.
    ضد زنگ آبی، ترکیبی با دوام و ماندگاری بالا بوده که سرعت خشک شدن آن، ۱۵ برابر بیشتر از رنگ­های معمولی است.

شرکت بازرگانی رادین یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های پخش کننده رنگ های صنعتی در کشور است.
همین طور شرکت بازرگانی رادین نماینده کارخانجات معتبر رنگ سازی در ایران است.
برای اطلاع بیشتر از قیمت رنگ ها در بخش تماس با،با ما در ارتباط باشید.

فروش عمده ضد زنگ
فروش عمده ضد زنگ
به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. راه ارتباطی: تلگرام و واتساپ 09129685440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *