اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

قیمت پرایمین پایه آب پارسه پرایمین پایه آب آکریلیک برای زیر سازی سطح قبل از رنگ کاری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کاربرد اصلی این محصول برای اشباع کردن سطح برای جلوگیری از بلعیده شدن رنگ است.

قیمت پرایمین پایه آب پارسه

پرایمین پایه آب آکریلیک برای زیر سازی سطح قبل از رنگ کاری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کاربرد اصلی این محصول برای اشباع کردن سطح برای جلوگیری از بلعیده شدن رنگ است. استفاده از پرایمین باعث می شود تا مصرف رنگ اصلی کمتر شده و پوشش دهی بالاتری هم داشته باشد.

بازرگانی رنگ رادین

پرایمین های آکریلیک پایه آب هستند و برای استفاده نیازی به استفاده از حلال های نفتی ندارند. به دلیل عدم استفاده از حلال های نفتی به سرعت خشک می شوند و فاقد بو نیز هستند. این ویژگی باعث می شود که این پرایمین ها هیچ گونه ضرری برای محیط زیست و انسان نداشته باشند. از طرفی عدم استفاده از حلال های نفتی باعث می شود تا این محصول غیر قابل اشتعال باشد.

ویژگی های پرایمین پایه آب

۱- افزایش قدرت پوشانندگی رنگ اصلی و چسبندگی بالا به سطح مورد استفاده

۲- سرعت خشک شدن بسیار بالا

۳- عدم استفاده از حلال های نفتی

۴- بدون بو بودن

۵- مقاوم در برابر رطوبت

۶- قدرت اشباع کنندگی عالی

۷- قابل استفاده برای زیر کار کلیه رنگ های ساختمانی

۸- کاهش مصرف رنگ اصلی

پرایمین های پارسه این خاصیت را دارند که برای زیر ساری کلیه رنگ های پلاستیک و آکریلیک مورد استفاده قرار بگیرند. پرایمین ها در فضای داخلی و خارجی ساختمان و بر روی سطوح بتنی، آجری، سیمانی، گچی و کناف قابل استفاده هستند. این محصول از چسبندگی بالایی بر روی سطوح برخوردار هستند و پس از اجرا بلافاصله خشک می شوند. استفاده از پرایمین باعث می شود تا مناقذ موجود در در سطح پوشیده شود و سطحی صاف و یکدست حاصل شود. چسبندابگی رنگ نهایی را به لایه های زیرین افزایش می دهد. از پوست پوست شدن و ریزش رنگ جلوگیری می کند. ضخامت بالایی دارد و گاهی اوقات میتوان به عنوان لایه نهایی از آن استفاده کرد.

برای تهیه پرایمین های پایه آب پارسه با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید. این بازرگانی با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا این محصول را به قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

کارشناس فروش 

شماره تماس 09129685442

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. راه ارتباطی: تلگرام و واتساپ 09129685440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *